Thursday 6 October 2011

seven haribulan ten..2000 sebelas.....4:duapuluhdua pagi..hahaha~

hurm...thinking bout what??..aku sndri pon x taw meyh...ape pon gelak jela kan...-hahaahahhaa-
serabut2 yg pernah aku alami,x seserabut sekarang...huhu...ape pon aku tetap kne kuat kan...tp camne ?...
migrain otak neh,tuhan je taw...sakit beb!!~.
Rumah-area2 kampung pandan....usha punye usha..haish..susah nyer la haaai~..
newjob-kawtim ngn muslim management..hope ade sikap tolak ansur...
kampung...10 hbln  neh aku kene lik kmpung gak...nk ngadap mak aku...hurm...
rindu org tua ku...mak babah..lebiu...makin jauh,aku makin terseksa..huhu...
bukan x penah duduk jauh dari dieorg,tp makin lame aku rase aku perlu dekat ngn dieorg gak..
xtaw nape...rase sayang makin erat..aku rase cm xnak lepas kalau aku peluk mak aku....
die heroin dalam life aku..mak~kau segalanya~
sumber inspirasi hidup aku..aku perlukan die...MAK!~..huhu

lantak kowunk la ape kowunk nk kate...aku memang ank mak...walau bnyk kali kene marah n pukul mase kecik2 dlu an...aku rilek je..sayang mak....~
pagi2 bangun time kt kmpung,asal pukul 6.30pg je,mulelah~

ADIKKKKKKKKKKK!!!!!!BANGUNNNNNNN!!!..SEMAYANG SUBUHHHHH!!!!

ahahhaah!!!..aku pon -YERRRRRR!!TAWWWWWWWWWWWW!!..

haahaaha......syaang gile kt mak aku...hahaha..ades...

tu je nk share arini..xbnyk mende aku nk fikir tyme menaip...
serabut otak beb...aRGHH!!.......hahahah!~.

No comments:

Post a Comment