Saturday 15 October 2011

Hari SabTU

wahahaha...auwwcakkkkkkkkkkkk!! baaaaa...kehkeh..tetibe stim lak nk typing kt blog neh..nmpk usang~..
1stly~bru setle komas ghumahhh!!!!sebab uma da Mcm Setan..wahahah~...
pekene ghOKok SebaTang,rilek then share story kat cni..xde mende pon...tp nk di panjangkan citer,aku gian nk menaip kat cni..tp aku xde idea...ermm!~,,,nk taw td aku komas ghumah ngn SapE??
                        ..haaaa..ni aku nk tunjukkkkkkk!!~..salah sorg chikARo aku kt ghumaH!!~.


wakkakaaa..amacam??encem x??,,wakakaa..xdok aih..ni houseMatE aku..namo die CHoki2....
wakakakaa,,

erm...sebenarnye aku tetibe jerk rase bosan...tapi an,dalam kebosanan aku neh,,aku tetibe rase teramat lapar...:D.

larik tajuk neh..xpela....stakat ni je kite sharing..len hari type2 lagi meyh...!!~..

No comments:

Post a Comment